[[Site/Publish_:_unsupportedBrowser]]

Kysymyksiä ja vastauksia

K: Voiko tuotteen palauttaa, jos ei ole siihen tyytyväinen?

V: Kyllä, mutta lähettäjä maksaa postikulun.

K: Milloin meihin voi ottaa yhteyttä?

V: Ota rohkeasti yhteyttä kaikissa asioissa. Toivomme sinun käyttävän oheista yhteydenottolomaketta.

K: Kuinka voin tilata tuotteita?

V: Voit siirtyä tilaamaan tästä >>>

Palautuskäytäntö

Haluamme sinun olevan onnellinen uudesta tuotteestasi. Silti ymmärrämme, että aina ei voida olla tyytyväisiä. Tästä syystä meillä on yksinkertainen palautuskäytäntö. Ota ensin yhteyttä sähköpostitse ja anna meidän ehdottaa sopivaa järjestelyä. Palautettava tuote on palautettava alkuperäisessä kunnossa, eikä se saa olla käytetty.

Jos tuote palautetaan ennen kuin olette olleet meihin yhteydessä ja olemme ehdottaneet sopivaa järjestelyä, pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta. Jos ostaja ymmärtää väärin tuotekuvauksemme ja tuote on siitä syystä sopimaton, emme voi tarjota palautusoikeutta.

Yhteydenottolomake

Arvostamme asiakkaitamme paljon ja toivomme, että tuotteemme ja palvelumme on erityisen miellyttävä kokemus. Kuitenkin jos sinulla on epäselvyyttä jostakin asiasta, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja anna meille mahdollisuus selvittää asia kanssasi.

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.

Liity tai liitä ystäväsi postilistalle tästä tai poistu postilistalta tästä.

moshe.fi